5 تمرینات موثر برای سینهها

[ad_1]

غیر طبیعی بزرگ شدن یک نر's پستان پزشکی نامیده می شوند به عنوان gyynecomastia. این بیماری معمولا مرتبط با چاقی نتیجه عدم مدیریت جراحی ژنیکوماستی عبارتند از: ورزش و کاهش وزن است. در زیر پنج تمرینات موثر برای کاهش اندازه سینه و قفسه سینه شرکت:

1. باد کشیدن

کشش اسلحه خود را در مقابل شما را با کف دست رو به سقف. از این موقعیت را مشت و شروع به کشیدن به عنوان اگر شما در حال کشیدن باد نسبت به شما. انجام این کار برای دو دقیقه و برخی از بقیه است. تکرار این ورزش در حال حاضر در یک سرعت سریع تر برای دو دقیقه و به همین ترتیب تا زمانی که شما در رسیدن به شما سریع ترین سرعت است. این یک کشش خوب ورزش قبل از حرکت به پیچیده تر کار کردن.

2. متناوب دست عبور

موقعیت اسلحه خود را رو به جلو خود را با خرما رو پایین باز کردن. به تناوب جای دست خود را بالاتر از دیگری بدون دست زدن به آن. این کار را به عنوان سریع به عنوان شما می توانید. این تمرین ایده آل است که باید انجام شود برای سه دقیقه. این مهم است که به مکث برای یک استراحت در حالی که انجام این تمرین به طوری که به فشار عضلات بازو. تکرار متناوب دست عبور از این زمان به تدریج با بالا بردن دست خود را در بالای سر خود را به عنوان شما آن را انجام دهد.

3. نخل به نخل ورزش

با کف دست خود را خورده بود در یک دعا موقعیت فشار پایه از کف دست خود را محکم در برابر هر یک از دیگر. تکرار این تمرین در هر زمان از روز است. شما می توانید این ورزش حتی در حالی که در محل کار آن را به مصرف بیش از پنج دقیقه.

4. سینه سکته مغزی (شنا)

سینه سکته مغزی انجام شده است در حالی که شناگر نهفته است با سرطان پستان, کردن در آب است. گسترش بازوی خود را در مقابل سر خود را با کف دست و انگشتان بسته شده است. نگه داشتن پاهای خود را مستقیم با پاشنه خود را با هم و انگشتان پای خود را اندکی با اشاره به این طرف. تبدیل کف دست خود را بیرون و در طیف گسترده حرکت است. این اقدام به ارمغان می آورد هر دو اسلحه خود را به طرف در نتیجه جلو راندن بدن به جلو است. دست خود را با هم در زیر چانه خود را و محوری آنها را به جلو به تکرار سکته مغزی. به طور همزمان در قرعه کشی پاهای خود را با زانو خود را خم و گسترش به عنوان شما را از یک قورباغه و پا زدن.

5. کیسه بوکس ورزش (بوکس)

با یا بدون دستکش و کیسه بوکس ورزش اجازه می دهد تا عضلات قفسه سینه می شود. این ترویج سوخت و ساز بدن سریع تر و سریع ذوب پایین از رسوب چربی در بافت پستان ، در حالت ایده آل, این کار این است که همکاری با یک طناب پرش ورزش. اما آن را نمی ممکن است قابل اجرا خواهد بود اگر وزن شما ممکن است سازش قدرت خود را در زانو و سایر مفاصل خود را در زیر کمر.

این تمرینات به معنای خلاص شدن مرد ایرانی است که به چاقی مرتبط است. نه همه ذکر شده در بالا تمرینات ممکن است قابل اجرا به شما. وجود دارد برخی از عوامل دیگر که منجر به غیر طبیعی بزرگ شدن بافت پستان در مردان غیر از چاقی است. این می تواند یک اثر جانبی یک دارو تجویز شده و یا از آن می تواند نشانه ای از زمینه عدم تعادل هورمونی. این تمرینات مفید برای نگه داشتن شما را سالم و مناسب است. آن در نظر گرفته شده است به عنوان امن ترین و غیر دارویی مدیریت برای سینهها.

[ad_2]

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *