10 کارشناس راهنمایی برای اجتناب از شایع ترین صدمات ورزشی

[ad_1]

حال هیجان انگیز و هیبت الهام بخش درست می کند را ورزش شکست ناپذیر جهان است. یکی از معمول حرکت نزولی از بازی های ورزشی است که حساسيت بالا از بازیکنان به صدمات. محدود بودن توسط صدمات چیزی است که هر علاقه مندان ورزش را برای آرزو.

این سناریو می تواند مانع آن wholeety اگر شما مراقب باشید در مورد آموزش قوانین و پایبندی به مناسب اقدامات پیشگیرانه. اعطا صدمات بخش اجتناب ناپذیر از ورزش اما قرار دادن برخی از کارآمد اجتناب تاکتیک در حالی که شما بازی می تواند به کاهش آسیب خود را در معرض ابتلا دولت به طور قابل توجهی.

آسیب های ورزشی به طور کلی ناشی از استفاده بیش از حد و یا تروما است. از دو علت استفاده بیش از حد شایع ترین آسیب های گزارش شده در ورزشکاران است.

در اینجا 10 راهنمایی متخصص برای کمک به جلوگیری از شایع ترین صدمات ورزشی می بینید به طور معمول.

نکته # 1 را با توجه به اهمیت فیزیکی مطبوع

در حالی که ورزشکاران حرفه ای می دانیم اهمیت فیزیکی مطبوع بچه ها و بزرگسالانی که بازی های ورزشی از هر نوع معمولی شیرجه رفتن به این بازی بدون هیچ گونه آموزش های کافی. بر خلاف نظر, ورزش, کند,'t را به شما مناسب. شما نیاز به آموزش مناسب و تناسب اندام به بازی بدون تسلیم شدن به صدمات. در حالی که ورزش فیزیوتراپ کمک به درمان خفیف تا متوسط جراحات شدید و صدمات شما ممکن است نیاز به جراحی و طولانی مدت درمان توانبخشی.

نکته # 2 قوانین وجود دارد به یک دلیل

قوانین کمک به اجرای امنیت و جلوگیری از اتفاقات ناگوار است. قوانین زیر اولین خط دفاعی شما قرار داده تا در برابر آسیب. هنگامی که شما با رعایت قوانین شما نمی خواهد که برای مقابله با آسیب های که ممکن است شما در حفظ و بازی به طور موقت و یا دائمی است. با ابتکاری و هدف ماساژ ورزشی و فیزیوتراپی درمان در حال حاضر ممکن است برای بهبود یافتن از آسیب های بیشتر به سرعت.

نکته # 3 خود را دریافت کنید روش راست

وقتی که شما عمل نادرست تکنیک های شما بیشتر احتمال دارد به مجروح شدند. صدمات در طول تمرين هستند از نمونه های رایج.
چرخی پایین overzealous مانور و تمرکز دقیق روش راه به رایگان از آسیب و بهبود عملکرد خود را.

نکته # 4 بیمه خود را با راست دنده های ورزشی

کلاه, دستکش, دهان, نگهبانان محافظ پد و دیگر تجهیزات ورزشی در دسترس هستند برای هر ورزشی بازیکن. ورزش ها طراحی شده برای ارائه ایمنی بسیار عالی. مطمئن شوید که شما می پوشند دنده که مشخص شده است برای ورزش خاص شما درگیر هستند.

نکته # 5 استراحت به عنوان و زمانی که مورد نیاز

استراحت ضروری است برای آموزش موثر در هر ورزش. مانع از آن تجمعی آسیب به بدن شما ضعیف شده بدون توقف جلسات آموزشی.
زمانی که ورزشکاران تحت آموزش در روزهای متوالی برای یک مدت زمان طولانی و در نتیجه استفاده بیش از حد قضاوت ضعیف و خستگی ایجاد صدمات قابل پیش بینی. چنین آسیب های خاص نیاز ماساژ ورزشی و آسیب درمانی به بهبود می یابند. اطمینان حاصل شود شما تجویز استراحت بین دوره آموزش.

نکته # 6 گرم ماهیچه های خود را

گرم یو پی اس کلید فیزیکی هر گونه آموزش به آنها ارائه حفاظت موثر از صدمات. اطمینان حاصل شود شما در انتخاب مناسب گرم کردن تمرینات است. لازم نیست هر چیزی استادانه درست شده. شما می توانید هر یک از موارد زیر:
• شروع ورزش خود را در یک سرعت آهسته
• تمرین برای کشش خاص خود را برای ورزش
• انجام تمرین ذهنی بر اساس فعالیت

نکته # 7 خنک کردن

خنک کننده معکوس از گرم کردن نکته ذکر شده در بالا. این یکی دیگر از آسیب های پیشگیری روش است که کمک می کند تا به
• خیط و پیت کردن سموم تولید شده در طول آموزش
• بازگشت ضربان قلب و تنفس و فشار خون به قبل از آموزش سطح.
زمانی که شما سرد به طول حدود 10 دقیقه, شما می توانید محدود کردن درد عضلانی رخ می دهد که در غیر این صورت.

نکته # 8 Don't فراموش نکنید که برای کشش ماهیچه های خود را

یکی از دلایل اصلی پشت صدمات مانند تاندون فشار و پارگی عضله ضعیف است انعطاف پذیری. کشش کمک می کند تا برای جلوگیری از چنین آسیب. پویا ورزش تحمیل مقدار زیادی از فشار بر روی عضلات و آنها را مستعد به آسیب. در صورت آسیب و یا آسیب به عضلات و داشتن موثر ماساژ ورزشی کمک می کند تا عضلات خود را بهبود می یابند انعطاف پذیری و سلامت.

نکته # 9 دیدن یک درمانگر ورزشی

ورزش حرفه ای فیزیوتراپیست ها به شدت توصیه می شود به عنوان آنها می تواند
• کمک به فعال ماساژ ورزشی و آسیب درمانی ضروری است که برای بازگرداندن بدن خود را به اصلی قبل از آموزش بیماری
• به اطلاعات با ارزش در ارزیابی تشخیص و درمان فیزیکی مختلف مسائل قبل از آسیب رخ می دهد

نکته # 10 ذهن خود صدمات قبلی

اگر شما قبلی آسیب های ورزشی ناشی از هر مفصل یا عضله در بدن شما می تواند تبدیل به یک بیماری مزمن مسئله است. گرفتن کمک از یک روت ورزشی و فیزیوتراپی لازم است برای جلوگیری از تشدید وضعیت مجروح قطعات.

علاوه بر نکات بالا نگه داشتن بدن خود را هیدراته و مصرف پروتئین لازم را کمک به حفظ سلامت خود و محدود کردن بروز گرفتگی عضلانی. سرکش طبیعت از یک رژیم غذایی خوب است که مکمل رژیم خود را تمرین مورد نظر به شیوه ای هرگز نباید نادیده گرفته است. همچنین ترکیب سازگار کشش و روال آموزش قدرت کمک خواهد کرد که در ساخت بدن عادت به سخت جلسات آموزشی. همه بهترین ها را با تلاش های خود را!

[ad_2]

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *