چگونه بهداشت و درمان در حال باز آفرینی از طریق انتقال دیجیتال

[ad_1]
دیجیتال بازار بهداشت و درمان انتظار می رود که به لمس $206 میلیارد دلار تا سال 2020 به عنوان یک مطالعه مشترک توسط SAP و اقتصاد آکسفورد به این نتیجه رسیدند که نزدیک به 70 درصد بهداشت و درمان شرکت در حال برنامه ریزی به صورت دیجیتالی تبدیل عملیات خود را در حالی که نزدیک به 61 درصد بر این باورند که این کار باعث افزایش رضایت بیمار.

اکثر ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی امروز باید برنامه های قوی برای انتقال دیجیتال و تلاش های خود را در حال تغییر راه آنها تحویل بهداشت و درمان از طریق روش های جدید و ابتکاری. بیمارستان امروز تحویل سرپایی بستری سرپایی و بعد از عمل جراحی خدمات; بیمار ثبت دسترسی; و پزشکی از راه دور به طرق مختلف خود را از طریق بازنگری فرآیندها و تکنولوژی-اعدام فعال. حتی به عنوان ارائه دهندگان ایجاد و ارائه جدید دیجیتال محصولات و خدمات به منظور بهبود نتایج بالینی و رضايت آنها همچنین پیدا کردن کاملا جدید مدل های کسب و کار قادر به تولید ارزش از طریق جدید مدل های کسب و کار. بازیکنان مانند مایکروسافت و گوگل و آمازون و اپل نیز تلاش برای حک کردن سهم بازار خود را با سطوح مختلف از موفقیت است.

به عنوان بخش بهداشت و درمان تبدیل می شود مجبور به اتخاذ یک استراتژی دیجیتال بیایید نگاه کنید که چگونه آنها در حال بازسازی راه انجام آنها از طریق دیجیتالی:

  1. با استفاده از بهداشت و درمان همکاری برای فعال کردن به اشتراک گذاری اطلاعات بیمار در سراسر زنجیره مراقبت از بهداشت و درمان ارائه دهندگان و سهامداران به ارائه هماهنگ مشترک مراقبت به یک و تمام.
  2. اینترنت از چیزهایی پزشکی (IoMT) است که در اینجا در یک تلاقی IoT پزشکی از راه دور و پزشکی از راه دور فن آوری آوردن دستگاه های پوشیدنی مانند ECG و EKG مانیتور به استفاده و نقش مهمی در پیگیری حیاتی پزشکی آمار برای جلوگیری و یا مدیریت بیماری های مزمن و مجازی ارائه مراقبت به بیماران و افزایش رضایت مشتری در این فرآیند است.
  3. دستگاه های پوشیدنی در حال ساخت این امکان را برای نظارت بر بیماران در زمان واقعی obviating نیاز به جسمی اعتراف آنها به بیمارستان. مجازی مراقبت تنظیم شده است اجازه می دهد تا پیری مردم به ماندن در خانه و حتی به عنوان وضعيت سلامت آنها می شود نظارت برای هر نشانه ای از کاهش است.
  4. کشورهای با جمعیت زیادی با دسترسی محدود به ارائه دهندگان خدمات در حال تبدیل شدن به پزشکی از راه دور حتی به عنوان پزشک ملاقات کنید زمان و پزشکی پذیرش نرخ افزایش در سال در سال. پزشکی از راه دور است که یک ابزار مهم را قادر می سازد که حتی از راه دور واقع شده بیماران برای دسترسی به متخصصان فن آوری این امکان را برای مطابقت با حق بهداشت و درمان حرفه ای با حق بیمار, آیا چهره به چهره و یا از طریق مجازی مراقبت پورتال.
  5. اتوماسیون و هوش مصنوعی و chatbots در حال ساخت این امکان را برای بیماران به منظور کاهش هزینه ها به عنوان آنها را از مراجعه به پزشک و به دست آوردن مراقبت از خود, دستورالعمل که ما با استفاده از بهداشت و درمان داده ها و تجزیه و تحلیل برای فعال کردن بهتر طرح درمان و نتایج بیمار.
    1. Chatbots در حال ساخت این امکان را برای رسیدگی پزشکی معمول نمایش داده شد با استفاده از هوش مصنوعی-حمایت پیام و صدای سیستم های یادگیری ماشین را بهبود می بخشد توانایی chatbot با هر تعامل است. آنها همچنین ایجاد قرار ملاقات اثبات نسخ اجرای تست های آزمایشگاهی, ارائه, صاف, روش صدور صورت حساب و پیگیری سلامت داده است.
    2. هوش مصنوعی تکرار می تواند قابلیت های یک انسان در پردازش اطلاعات و تصمیم گیری و افزایش سرعت و دقت تشخیص است. AI-فعال بدن اسکن نقطه سرطان اولیه صرفه جویی در زندگی می کند. هوش مصنوعی است استفاده می شود برای کشف مواد شیمیایی و فعل و انفعالات بیولوژیکی و برای بهبود فرمولاسیون از مواد مخدر و آزمون اثربخشی داروهای جدید بدون نیاز به آزمایش های بالینی گران.
    3. Big data analytics اعمال نفوذ داده های سلامت و ردیابی شیوع با ادغام جمعیت داده های بهداشتی و مهاجرت آمار برای کمک به جلوگیری از شیوع و کاهش هزینه های درمان بیماری است. آن نیز استفاده می شود برای تشخیص هویت دزدی و بهداشت و درمان تقلب.
    4. روبات که با کمک یک جراح و یا انجام عمل جراحی خود را در حال حاضر یک واقعیت در حالی که دیگران ارائه پشتیبانی به مردم با حسی شناختی و حرکتی و اختلالات (متشکل از نزدیک به 20 درصد از جمعیت جهان) و یا مراقبان آنها. انسان نما AI-فعال روبات ها در حال کمک به تنها انسان باقی می ماند مستقل دیگر با شرکت خود و مکالمات.
  6. برای فعال کردن ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و بیماران مورد نیاز دسترسی به حساس داده های بیمار در رعایت بهداشت و درمان بیمه حمل و پاسخگویی به قانون (HIPAA) صنعت تبدیل به ابر رایانه به سرعت در حال.
  7. دیجیتال در صنعت بهداشت و درمان نیز در حال کار برای بهبود آن, دیجیتال, استراتژی های بازاریابی با تمرکز بر روی کیفیت محتوای آن و توانایی خود را برای تبدیل بازدید کننده به بیماران آن را به عنوان افزایش تعامل و فراهم می کند حیاتی و اطلاعات مربوطه به آن نیاز دارد برای به اشتراک گذاشتن با مصرف کننده.

بهداشت و درمان دیجیتال است که بدون شک اخلال در بهداشت و درمان سناریو در راه های مختلف نیاز به وصله پینه کردن کامل از فرآیندهای قبل از جدیدتر کارآمد راه برای ارائه مراقبت های بهداشتی می تواند اثر را. حتی بخش بیمه است که تبدیل به دیجیتال تغییر و تحول با استفاده از out-of-the-box پروژه های در بیمه سلامت که اتخاذ یک ارزش مراقبت رویکرد به جای تمرکز بر روی جلد است. برای همه این نوآورانه روش های جدید به ریشه و تبدیل به یک هنجار و نه استثنا و سازمانها نه تنها باید اتخاذ و بهره برداری از مزایای ارائه شده توسط بهداشت و درمان انتقال دیجیتال, بلکه تعامل و ایجاد انگیزه در نیروی کار خود را برای به دست آوردن مهارت های لازم برای بهترین استفاده از این امکانات.
[ad_2]

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *