همین امروز تبلیغ گوگل خود را با ادوردز 20 شروع کنید

همین امروز تبلیغ گوگل خود را با ادوردز 20 شروع کنید

[ad_1]

 

تبلیغات گوگل ادز(قبلاً گوگل ادوردز)یک بستر تبلیغاتی آنلاین است که توسط گوگل ساخته شده است ، و در آنجا تبلیغ کنندگان برای نمایش تبلیغات مختصر ، ارائه خدمات ، لیست محصولات ، محتوای ویدیو و تولید نصب برنامه های تلفن همراه در گوگل هزینه پرداخت می کنند. این تبلیغات می تواند هم در نتایج موتورهای جستجو مانند جستجوی گوگل (شبکه جستجوی گوگل) و هم در وب سایت های غیر جستجو ، برنامه های تلفن همراه و فیلم ها (شبکه نمایش گوگل) قرار دهد

 

تبلیغات در گوگل به منبع اصلی درآمد Alphabet Inc تبدیل شده و در سال 2019 مبلغ 134.8 میلیارد دلار در کل درآمد Alphabet Inc کمک کرده است. گوگل ادز خدمات را تحت مدل قیمت گذاری برای هر کلیک (PPC) ارائه می دهد. اگرچه می توان از یک استراتژی مناقصه پیشرفته برای دستیابی به صورت خودکار از پیش تعیین شده برای هر هزینه (CPA) استفاده کرد ، اما این نباید با یک مدل قیمت گذاری CPA واقعی اشتباه گرفته شود.

 

فروش و پشتیبانی از بخش تبلیغات گوگل در ایالات متحده در Mountain View در کالیفرنیا مستقر است و دفاتر اصلی ثانویه در حیدرآباد ، دوبلین ، سنگاپور ، آن آربر و شهر نیویورک است. مهندسی گوگل ادوردز در گوگلplex مستقر است و دفاتر اصلی ثانویه در لس آنجلس و نیویورک است.

 

 صاحبان وب‌سایت‌ها می‌توانند با هزینه‌هایی به نسبت کم وب‌سایت و کسب و کار خود را در معرض دید کاربران قرار دهند.ممکن است شما در نتایج جست‌جو جایگاه خوبی نداشته باشید .اما اگر به وب‌سایت و قابلیت تجاری خود اطمینان دارید می‌توانید.با قدری هزینه در اولین صفحهٔ نتایج جست‌جو حتی اولین وب‌سایتی باشید که کاربر با آن مواجه می‌شود.باقی کار با شما و کیفیت وب‌سایت و خدماتتان است که باید اعتماد مشتری را بتوانید جلب کنید.در روش گوگل ادوردز گوگل جهت نمایش دادن تبلیغ از حساب کسی که تبلیغ داده است مبلغی کم نمی‌کند.و فقط موقعی مبلغ کلیک را کم می‌کند که کاربر روی تبلیغ کلیک کرده و به سایت منتهی شود.همچنین اعدادی که گوگل جهت هر کلیک از حساب کم می‌کند یک عدد ثابت و مشخصی نیست و با موقعیت تبلیغ، نوع لغت و چندین پارامتر دیگر تغییر می‌کند .ممکن است در یک روز اعداد متفاوتی از یک حساب کم شود.اخیرا تبلیغ در گوگل در سطر گوگل 4 تبلیغ اول و در انتهای گوگل نمایش داده میشود.یعنی حتی اگر سایتی به صورت طبیعی بهینه شده باشد و نفر اول گوگل هم باشد.بازهم هم 4 تبلیغ گوگلی در بالا سر آن خواهند بود. پس تبلیغ در گوگل به نسبت ،خیلی از تبلیغ های دیگر در فضای مجازی و فیزیکی به صرفه تر است.

 

 

 

تبلیغ در گوگل ادز بعنوان یک حراج عمل می کند ، اما برخلاف یک حراج معمولی ، فقط پیشنهاد شما مهم نیست – حراج ، کیفیت و اهمیت تبلیغات کسب و کار تبلیغاتی شما را در نظر می گیرد.

 

حراج گوگل ادز محور مفهوم کلمات کلیدی است. تبلیغ کنندگان کلمات کلیدی مربوط به مشاغل خود را شناسایی می کنند – و جستجوگرها احتمالاً هنگام تلاش برای یافتن چیزی از آنها استفاده می کنند و برای آنها پیشنهاداتی ارائه می دهند و می گویند هر بار که کاربر گوگل روی تبلیغ خود کلیک می کند مبلغی را برای پرداخت آن می پردازند. این جایی است که اصطلاح “تبلیغات پرداخت در عوض هر کلیک” از آنجا به وجود می آید.

 

حراج آگهی هر زمان که یک جستجوگر یک کلمه کلیدی را به گوگل وارد کند ، انجام می شود ، بدین معنی که هر جستجوی کلمات کلیدی که در آن مناقصه می کنید فرصتی برای نمایش تبلیغات شما به مشتریان جدید آینده است. و از آنجا که این چشم اندازها به طور فعال به دنبال آنچه می فروشید ، در لحظه مناسب نمایش خواهید داد. این همان چیزی است که باعث می شود تبلیغات در صفحه اول گوگل بسیار قدرتمند شوید و یکی از بهترین راه های رشد کسب و کار شما باشد.

برای به حداکثر رساندن تأثیر کمپین های تبلیغاتی گوگل خود ، باید بدانید چه اقداماتی انجام می شود و از کجا می توان پیشرفت هایی را انجام داد ادوردز 20 آگهی شما رو کاملا بهینه سازی میکند و در کشورهایی که مد نظر هست آگهی شما فعال میشود ، مدیریت نرخ کلیک و به حد اکثر رساندن ورودی گوگل ادز و همچنین گزارش کامل از نمایش و ورودی های اگهی شما از جمله خدمات ما میباشد.

 

تماس :02166979039

 

 

 

 

[ad_2]

Source link

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *