نوروبیولوژی آموزش

[ad_1]

عصر فن آوری است که خم بر تولید مغز قادر به نگه داشتن بیش از حد دانش و اطلاعات است. با استعداد ذهن می کند با حق روح کارآفرینی را مثبت سرریز در جامعه است که ایده اساسی. در نتیجه دانش و اطلاعات است و معلوم شد تنها منابع انسانی قادر به افزایش, اقتصادی, اجتماعی, فرهنگی, تقویت جامعه است. بنابراین سازمان ملل دفاع از کیفیت آموزش و پرورش پمپ کردن ماموت سهم از منابع ملی به آموزش و پرورش و اصلاحات.

همیشه از سیستم رسمی آموزش و پرورش در آمد و به extant کلاس درس یا محیط آموزشی شده و هسته هر آموزشی اکوسیستم که نفوذ تمام تار و پود جامعه است. این درس که در آن انتقال دانش از معلم به دانش آموز برگزار شد و در پایان دریافت از تمام سیاست های آموزشی و اصلاحات در جامعه انجام می شود. ساختاری تنظیم (و رابطه همزیستی بین معلم و دانش آموز بیش از حد) که در آن عمل آموزش و یادگیری صورت گرفت (یعنی کلاس) بود که لایه درونی از یک سیستم آموزشی.

اما رمان یافته های علوم اعصاب تشخیص زیرکانه منطقه در این سیستم و دعوت از توجه معلمان و تحصيلات نسبت به آن. این زیرکانه منطقه که اعصاب کشف چیزی است اما منحصر به فرد بتن مکانیسم های درگیر در مغز یادگیرنده. این به این معنا نیست که نظام های آموزشی سابق سال بودند بی اعتنا به برتری مغز در فرایند یادگیری و سیاست های اصلاحات و استراتژی های آموزشی و پس از آن سیستم غیر قابل نفوذ به عملیات های عملکردی از مغز انسان است. نکته این است که تا همین اواخر هیچ کس آگاه از ماهیت دقیق از تاثیر مغز در فرایند یادگیری است. تحصيلات و روانشناسان تا به حال تنها ایده مبهم باطنی طبیعت از مغز انسان درگیر در عمل یادگیری است. اما امروز اعصاب قادر به رمز گشایی و مستند حتی هوشمندترین جنبش در مغز است که همراه با هر فرایند یادگیری است.

نظریه های یادگیری ابتدا از Palvov به B. F. Skinner به Albert Bandura تکیه بر مفاهیم مانند تقویت انگیزه و پاداش و مجازات و غیره به توضیح دهید که چگونه یادگیری صورت گرفت و چگونه آن را می توان افزایش یافته در کلاس های تنظیم. روش های تدریس که در پشت سر هم با یافته های پژوهش بر اساس این نظریه ها در روانشناسی تربیتی catered به آرمان های مطلوب محیط یادگیری و معلمان متعهد خود را به کشف کردن آنچه با کمک دانش آموز به سرمایه گذاری سر و قلب خود را به یادگیری تجارب و برداشت حداکثر از کلاس های ساعت. این تلاش ها از معلمان می تواند فراتر از اهداف از پیش تعریف شده مانند اصلاح رفتار تقویت ارتباط بین محرک و ادراک تقویت حافظه, مفهوم شکل گیری و کاربرد دانش مورد نیاز در شرایط شکل گیری عادت و غیره. کلاس های درس که در آن معلمان تا به حال هر سرنخ به آنچه اتفاق افتاده در مغز یادگیرنده در طول اجرای رجوع برنامه های یادگیری به معنای واقعی کلمه فاقد هر گونه بتن شواهد که پشتیبانی اثربخشی آموزش استراتژی ها و روش های اتخاذ شده در زمینه آموزش.

علوم اعصاب exhorts مدرن معلمان برای دریافت آماده برای یک مطلب دقیق بتن اکتشاف شرایط یادگیری. به عنوان مثال آن را می پرسد معلم به توجه به “دوپامین” در سطح مغز دانش آموزان به جای تمرکز تنها بر روی فرصت ها برای “پاداش” یا “تقویت” دانش آموزان به او علاقه مند به مطالعات. دوپامین یک انتقال دهنده عصبی منتشر شده در مغز ما زمانی که ما پاداش قدردانی و یا تایید شده است. هر مغز انسان سیمی است برای رفتن در جستجوی تجربه است که افزایش سطح دوپامین در آن و بارها و بارها افراط در آن تجربه گاهی اوقات به حدی از اعتیاد است. قرن ها پیش, زیگموند فروید پدر روانشناسی توصیف این طبیعت انسان ذهن خود را در “اصل لذت” و آن را به نام یک غریزه با اهداف تکاملی. امروز علم مدرن است که ریشه آن عصبی شالوده.

این یک واقعیت است که فرایند تدریس از یک نظام آموزشی به خصوص در هند و متکی بر اصول پاداش/تنبیه. تمام انگیزه تقویت تلاش ها در آموزش چیزی جز برخی و یا اشکال دیگر پاداش است. در این زمینه, آن را نمی خواهد خارج از محل به دولت است که موفقیت آموزش نهفته در معلم توانایی به افزایش سطح دوپامین در مغز دانش آموزان. یک معلم زحمتکش برای تازگی و هیجان در روش تدریس است که به معنای واقعی کلمه در جستجوی موثر و محرک است که می تواند به افزایش سطح دوپامین از دانش آموزان در حالی که گوش دادن به موضوع آموزش است.

معمولا یک معلم به عنوان برچسب “بی اثر” اگر او/او آموزش استراتژی های موفق به گرفتن توجه از دانش آموزان و حفظ منافع خود را در مورد این موضوع. اما در حال حاضر در دوران مدرن باید فکر می کنم در طرز سخن گفتن از علوم اعصاب که بی معلم کسی است که نتواند برای بالا بردن سطح دوپامین از دانش آموزان در حالی که در عمل از کلاس های آموزش. با توجه به این واقعیت است که حوادث و یا تجربیات زندگی است که سیر نیاز به شادی و هیجان و ماجراجویی لذت پس از بیشتر و بیشتر و آنها بالا بردن سطح دوپامین و سایر مواد شیمیایی در مغز دانش آموزان, معلم تلاش برای گرفتن با جوان مغزها از جهان مدرن اغلب معلوم می شود و نه سخت و خطرناک کار.

مغز از یک دانش آموز متوسط نشستن در داخل کلاس درس از جامعه معاصر شده است خار با بی حد و حصر محرک مانند مواد مخدر porn کلیپ های عشق در امور شبکه های اجتماعی و غیره. دانش آموزان در حال حاضر خود را افزایش دوز سطح دوپامین از طریق چنین هیجان انگیز تجربیات زندگی است که بسیاری از آنها را به نشستن رو ریاضی خود را و یا معلم علوم با استعداد به دست کم گرفتن دوپامین موج پرداخت به آنها را از طریق ریاضی و یا علوم درس. در داخل یک کلاس پر از دانش آموزان که به تماشای porn کلیپ ها به صورت روزانه در حال تحت تأثیر قرار نمیگیرند با عشق پرشور امور در حال چرخش در استخر از مواد مخدر هستند با وسواس تعدادی از دوست داشتن و دوست نداشتن در سایت های اجتماعی بهره وری از یک معلم —اگر برآورد شده از نظر ظرفیت خود به منظور بالا بردن سطح دوپامین و یا فعال کردن پاداش مدارهای مغزی دانشآموزان از طریق عمل آموزش —صفر خواهد بود. حتی با استعداد ترین معلمان برچسب های این دانش آموزان به عنوان “موارد نا امید کننده’. این دانش آموزان نمی تواند فراتر از یک سطح خاص یا رسیدن به حتی نزدیک به اهداف آموزشی– فکری و اجتماعی و اهداف شخصی— مجموعه مربوطه سیستم آموزشی جامعه.

چه راه؟. آن است که هنوز به نمیفهمد. بسیاری از آنها را به جلو راه حل و همچنین به عنوان راه حل های آزمایشی به اجرا از های مختلف اخلاقی و اجتماعی و سازمانی و نهادی سیستم عامل برای دست زدن به شر از نوسازی. اما هیچ کس جرأت برای تلاش در شرایط تشدید یا جهت گیری مجدد از تدریس و کلاس های محیط زیست است. در یک نگاه, یکی ممکن است احساس تدریس به عنوان یک حرفه نیست که هر چیزی در آن مفهومی نظری مواضع است که می تواند در کنار آخرین آمار منتشر شده از مغز تحقیقات. اما دامنه به صورت یک علم جدید به نام “نوروبیولوژی آموزش” است که می تواند ادغام محیط کلاس درس, تربیت و شخصیت با شیمی مغز یادگیرنده. این باز خواهد شد راه های جدید برای تحقیقات مشارکتی تلاش که در آن فرمول از مشکلات پژوهش در آموزش و پرورش باید رنگ و بافت از علوم اعصاب و دیگر علوم مغز. پس شاید وجود دارد ممکن است سرپا نگه داشتن نیاز به جهت گیری مجدد در مفهوم بنیادین آموزش خود را که در آن است به آغوش تمام کسانی که در مناطق ممکن است از دخالت (و نه تنها در کلاس درس).

برای مثال سایت های اجتماعی ممکن است ثابت خود را به عنوان یک پلت فرم بهتر برای دانش آموز به معلم تعاملات از کلاس های خود را برای این گروه از دانش آموزان معتاد به اینترنت. تجهیز دانش آموزان به ورزش خود را انتخاب آزادی عاقلانه هنگامی که مواجه با فرصت های بی شمار برای جلسه نیاز خود را برای لذت بردن از هیجان و ماجراجویی ممکن است تبدیل به بخشی جدایی ناپذیر از آموزش صرف نظر از موضوع معلم است از دست زدن به داخل اتاق کلاس. به دولت به صراحت معلم تخصصی ریاضی باید یک معلم متخصص در بالا بردن دانش آموز سطح دوپامین محض اثربخشی “معلم شخصیت”. رفته اند روز هنگامی که موضوع تخصص بود حداقل معیار برای ورود به این حرفه از آموزش. یک معلم شخصیت’ ذاتی با آمادگی برای نوآوری به صورت روزانه است sine qua non برای یک معلم برای آموزش دانش آموزان از جهان مدرن است. فعالیت های چیده شده در سطح مدرسه (به عنوان مثال. مشاوره) با هدف تولید تمام کسانی که ویژگی های مثبت در دانش آموزان باید در پیدا کردن راه خود را به محیط کلاس درس. معلم, دانشجو, تعامل درون پارامتر از موضوع مطالعه کافی نیست. تعاملی فضاهای منظور تبادل دانش و مهارت باید تحت یک تغییر و تحول در آن وجود دارد این است که اتاق به اندازه کافی برای برآوردن نيازهای بنيادی روانشناختی دانش آموزان است. در جان کلام, بزرگواری از معلم به جذب این تغییرات و الزامات رشد نسل و reorient معلم-دانش آموز رابطه بر این اساس خواهد بود که یک عامل بسیار مهم در تعیین بهره وری از یک معلم قرن 21 است.

[ad_2]

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *