لبخند راه خود را به موفقیت مشتری

[ad_1]

اگر مشتریان نیروی حیاتی کسب و کار شما, شما چگونه مطمئن شویم که آنها وفادار ماندن به شما ؟

یک مطالعه انجام شده توسط بازاریابی گورو دن کندی یافت که دلیل شماره یک مشتری متوقف می شود انجام کسب و کار با یک شرکت است که مشتری احساس می کند نادیده گرفته, ن, و یا گرفته شده برای اعطا. این احتمالا است't خیلی از تعجب از شما've احتمالا متوقف شد انجام کسب و کار که در آن شما نمی't احساس کنند. از سوی دیگر فکر می کنم در مورد یک سازمان است که شما لذت بردن از انجام کسب و کار با. آنچه که شرکت انجام به نگه داشتن وفاداری خود را? چه هستند برخی از راه های که شما می توانید ترجمه آن همان احساسات را به مشتریان خود ؟

شروع با یک لبخند

اجازه دهید's نظر در این فرایند پنج مرحله برای تعامل مشتری و وفاداری و نگهداری با استفاده از لبخند روند.

1. S = شروع به سمت راست در حال حاضر. اغلب ما با شنیدن یک ایده خوب و سپس صبر کنید تا یک زمان مناسب تر برای شروع است. هیچ وقت مثل حال حاضر و بیشتر به شما تاخیر کمتر احتمال دارد شما را به عمل آورند. امروز مرتکب به یکی از فعالیت های شما می توانید انجام دهید برای ایجاد روابط قوی تر با مشتریان خود را. به عنوان ناپلئون هیل نویسنده کتاب “فکر می کنم و رشد ریچ” گفت: “نه صبر کنید: زمان هرگز 'فقط حق'. شروع که در آن شما ایستاده و کار هر ابزار ممکن است شما را در فرمان خود و ابزار بهتر خواهد شد که شما بروید. ”

2. M = یک لیست از مشتریان خود را بالا. این ممکن است مشتریان شما بیشتر دوست دارید یا آنهایی که بیشترین سود. Don't احساس موظف به مشتریان را شامل است که شما را پیدا سرگرم کننده برای کار با. چهره آن برخی از مشتریان فقط مشکل از آنها با ارزش است. هنگامی که شما're انجام شده با لیست شما اضافه کردن به آن خود را بالا پنج ایده رویایی چشم انداز. نگه داشتن این لیست را در یک محل که در آن شما می توانید آن را اغلب ترجیحا هر روز.

3. من = شناسایی راه های خلاق به ماندن در تماس است. استفاده از انواع روش های ارتباطی – نامه, یادداشت, ایمیل, تماس تلفنی و یا فکس. مخلوط آن را تا. آن را به یک هدف به مشتریان خود را خنده (یا حداقل لبخند) و شما پاداش خواهد شد. زمانی که من در فروش پزشکی من استفاده می شود را در دستکش های جراحی پر از آب نبات. هنگامی که ترویج آزادی از فیلم من من فرستاده پاپ کورن مایکروویو در قرمز و سفید, پاپ کورن, کیسه, پاکت, اعلام فرش قرمز مراسم افتتاحیه. به یاد داشته باشید – بیشتر منحصر به فرد و متفاوت تماس خود را بزرگتر نتیجه نهایی.

4. L = به دنبال راه های اضافی شما می توانید از خدمات. اگر شما یک مقاله در یک روزنامه یا مجله تجارت است که اثرات خود را در کسب و کار, کلیپ آن را و ارسال آن به آنها را. ایمیل آنها را لینک از مقالات جالب شما در پیدا کردن آنلاین. هنگامی که شما در پیدا کردن که شما مشتری بود به نقل از یک نشریه محلی. برش آن را ورقه ورقه شدن آن و ارسال آن به آنها را با یک تبریک توجه داشته باشید. به دنبال شرکای استراتژیک است که شما می توانید آنها را به شما معرفی آنها کمک کند رشد کسب و کار خود را به خوبی.

5. E = قدردانی. اجازه دهید مشتریان خود را می دانم که شما لذت بردن از کار کردن با آنها و است که شما را در درک کسب و کار خود را. Don't فرض مشتریان خود را می دانم. به آنها بگویید یا بهتر است آنها را ارسال یک توجه داشته باشید. E-mail ها خوب هستند از زمان به زمان, اما شما می خواهید مطمئن شوید که که دست نوشته یادداشت ها و یا کارت های ارسال شده از طریق پست الکترونیکی نیز گنجانده شده است. رمز هدیه ای است که همیشه قدردانی است. هنگامی که شما اجازه دهید مشتریان خود را می دانم که آنها توجه شما را به آنها را.

در کسب و کار به عنوان در زندگی لبخند می رود راه طولانی.

[ad_2]

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *