قوانین ، مجوزها و بیمه های منطقه ، اوه من! صندلی تالار

این دقیقاً چیزی نیست که افراد در آرزوی افتتاح مشاغل به ذهن بسپارند ، صندلی تالار اما دریافت پوشش بیمه ای و همه مجوزها و مجوزهای لازم به واقعیت رویای شما کمک می کند.

هر شهرداری و ایالتی محلی در مورد مجوزهای فعالیتهای تجاری دارای شرایط مختلفی هستند و بسته به نوع تجارت شما متفاوت هستند. به دفاتر شهرداری شهر خود بروید و برنامه های خود را برای تجارت خود به اشتراک بگذارید – آنها باید بتوانند کادوها و الزامات اجازه را به شما واضح نشان دهند. اینها شامل موارد زیر است:

مجوزهای ساختمانی
مجوز داد و ستد.
گواهی اشغال.
مجوز مشروبات الکلی
مجوزهای مواد غذایی
برای کسانی که در یک مکان عروسی انبار باز می شوند ، قوانین منطقه بندی محلی می تواند کمی حساس باشد. بسیاری از سایت های انبار معمولاً به جای تجارت ، برای کشاورزی منطقه بندی شده اند و اغلب به انواع مختلفی نیاز دارند. با مجوزها و مجوزهای خود به منظور توجه شما ناخواسته از مسئولان جلب نخواهید شد و در روز عروسی برنامه ریزی خطر خاموش کردن وجود دارد.

در مورد بیمه ، ساخت و ساز را شروع نکنید ، به کارمندان صندلی تالار خود آموزش دهید یا درهای خود را بدون پوشش باز کنید. ممکن است شما نیاز داشته باشید:

بیمه املاک تجاری.
بیمه مسئولیت عمومی.
بیمه غرامت کارگران.
همچنین باید اطمینان حاصل کنید که زوج ها و فروشندگان در صورت ایجاد خسارت در اموال ، بیمه مسئولیت رویداد خود را دارند. همیشه اثبات این پوشش را درخواست کنید.

مرحله 10: یک سیستم مدیریت رویداد را انتخاب کنید
شما و تیم خود برای اجرای موفقیت آمیز محل برگزاری عروسی صندلی تالار باید در همان صفحه و در همان صفحه بمانید. نرم افزار مدیریت رویداد ابزاری ارزشمند برای تیم های محل برگزاری است. می توانید اندازه و دامنه رویدادهای ورودی را تفصیل دهید ، اطلاعات تماس با همکاران فروشنده اصلی خود را ذخیره کنید ، صندلی مهمان را مدیریت کنید و درخواست های ویژه را پیگیری کنید.

بهترین ابزار برنامه ریزی رویداد به شما امکان می دهد تا با برنامه ریزان عروسی در چیدمان میز همکاری کنید. شما قادر خواهید بود برنامه های بهینه کف ضیافت ، نمودار صندلی و درخواست های ویژه رژیم غذایی را به اشتراک بگذارید ، و همچنین بر تغییراتی که برنامه ریزان اعمال می کنند نظارت کنید. اگر پیکربندی اضافه کنند صندلی تالار که برای فضا کار نکند ، می توانید سریعاً به آنها اطلاع دهید.

سپس این سیستم راهنما برای پذیرایی عروسی خواهد بود و از ورود ساده ، صندلی و سرویس وعده های غذایی مهمان اطمینان می یابد.

مرحله یازدهم: یک کارمند دوستانه و با محوریت را استخدام و آموزش دهید
شما نمی توانید خودتان یک مکان عروسی برگزار کنید. برای کمک به شما در انجام این روزهای ویژه فوق العاده ، باید یک پرسنل برجسته استخدام کنید. بسته به محدوده محل برگزاری شما ، اندازه تیم شما متفاوت خواهد بود. به عنوان مثال یک محل انبار که برای تهیه غذا به کامیون های مواد غذایی بستگی دارد ، تقریباً به اندازه یک محل برگزاری عروسی فراگیر صندلی تالار ، تقریباً همان شرایط کارمندان را نخواهد داشت. در اینجا نقشهای شغلی وجود دارد که ممکن است لازم باشد آنها را پر کنید:

هماهنگ کننده مکان. این شخصی است که با برنامه ریزان عروسی ، زوج ها و فروشندگان در مرحله اجرا تا روز بزرگ هماهنگی می کند. در روزهای ابتدایی شغل خود ، این احتمالاً برای شما خواهد بود. اگر مشاغل محل برگزاری خود را گسترش دهید تا خواص بیشتری را شامل شود ، با این وجود دیگران باید این نقش را به عهده بگیرند.
Maitre d ‘یا کاپیتان رویداد. این فرد جلوی خانه در روز عروسی است. آنها با زن و شوهر و مهمانانشان در تعامل خواهند بود و با پشت خانه هماهنگ می شوند تا یکدست و بی نظیر این رویداد ادامه داشته صندلی تالار باشد و نوه ها خوشحال شوند.
کارکنان آشپزخانه. این شامل سرآشپز است که منو را طراحی می کند. سرآشپزهای خط ، یا آشپزانی که به سرآشپز کمک می کنند غذا را تهیه کند. و آشپزهای آماده غذا که غذای آشپزی را تمیز ، خرد کرده و آماده می کنند.
سرورها این کارمندان کلیدی ، در میز بوفه یا در حین سرو غذا ، به میهمانان غذا می دهند. آنها همچنین نوشیدنی ، کوکتل ، قهوه ، چای و آب را به مهمانان تحویل می دهند.
بارت این عضو پرسنل برای میهمانان در نوار و تحویل سرورها نوشیدنی ایجاد می کند.
حضار چک پالت. اگر این سرویس را ارائه دهید ، به شخصی احتیاج دارید که در ابتدای این رویداد کت ها را برداشته و بلیط چکمک را به میهمانان می دهد و سپس در پایان شب کت ها را برمی گرداند.
بسته به اینکه چقدر شلوغ هستید ، این کارگران ممکن است کارمندان شما باشند یا نباشید. اگر قصد استفاده از کارگران موقت را دارید ، در آژانس های معتبر در منطقه خود تحقیق کنید ، زیرا این کارکنان نقش اساسی در موفقیت عروسی و تجارت شما دارند.

مرحله بعدی در لیست؟ تاریخ رزرو محل برگزاری و میزبانی اولین عروسی خود را! وقتی مراحل فوق را دنبال می کنید ، باید برای روز بزرگ آماده باشید و از شگفتی های ناخواسته خودداری کنید.

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *