آمارهای خیره کننده و جالب از بازاریابی دیجیتال

[ad_1]

آمار بازاریابی آنلاین از افزایش 50 درصدی بودجه بازاریابی دیجیتال در مقایسه با سال 2016 در مطالعه خود خبر می‌دهد. این موضوع اهمیت کانال‌هایی مانند: رسانه‌های اجتماعی، محتوا، سئو  ویدئو و موارد دیگر را نشان می‌دهد. در زیر، 70 حقیقت آماری خیره‌کننده را درباره خدمات seo رسانه‌های اجتماعی و بازاریابی موبایل بخوانید.

آمار سئو در سال 2019

  1. محتوای بهتر می‌تواند تا 2000٪ ترافیک را به سمت وبلاگ سوق دهد.
  2. گوگل مسئولیت 96٪ از کل ترافیک جست‌وجوی تلفن‌های هوشمند و 94٪ کل ترافیک ارگانیک را بر عهده دارد.
  3. سرمایه‌گذاری‌ها و شرکت‌های متوسط ​​​​برای افزایش و حفظ جست‌وجو، بیشتر به سئو فنی و توسعه محتوا تکیه می‌کنند.
  4. 72٪ از بازاریاب‌ها قبول دارند كه مرتبط بودن به تنهایی بزرگترین عامل برای بهتر شدن سئو
  5. است. کارشناسان موافق هستند که نوشتن اصطلاحات جست‌وجو به جای اینکه آن‌ها را صرفاً در متن جای دهید، برای افزایش ترافیک مهم است.
  6. موتورهای جست‌وجو 93٪ از کل ترافیک وب سایت را هدایت می‌کنند.
  7. حدود ½ از همه جست‌وجوها چهار کلمه یا بیشتر است.
  8. دو ثانیه، حداکثر زمانی است که همه شرکت‌ها برای بارگذاری وب سایتشان می‌توانند داشته باشند. هر ثانیه بیشتر از این،  50٪ نرخ پرش را افزایش می‌دهد.
  9. 18٪ از کل جست‌وجوهای محلی طی یک روز منجر به فروش می‌شوند. 72٪ افرادی که از یک مکان فیزیکی بازدید می‌کنند، یکی از این مکان‌ها را در فاصله 5 مایلی از محل زندگی خود برای خرید انتخاب می‌کنند.
  10. داشتن تصویر کوچک (بندانگشتی) ویدیویی در نتایج جست‌وجو می‌تواند
  11. ترافیک جست‌وجوی وب سایت شما را دو چندان کند.
  12. 90٪ جست‌وجوگرها قبل از شروع جست‌وجوی خود، هنوز ذهنیتی درباره برند ندارند و تصمیمی نگرفته اند.
  13. ٪ 82 جست‌وجو كنندگان از تلفن همراه خود برای جستجو و تصمیم گیری در مورد خرید درون فروشگاهی استفاده می‌كنند.
  14. مردم 15 برابر بیشتر از سال 2013 بود از عبارت «در نزدیکی من» در جست‌وجوی خود استفاده می‌کنند.
  15. حدود ½ وب سایت‌های در صفحه اول گوگل در HTTPS قرار دارند. در صورت برخورد با وب سایت ناامن، 84٪ از مردم وب سایت را ترك می‌كنند و از خرید از آن منصرف می‌شوند.
  16. اگر نام برندی بیش از یک بار در نتایج جست‌وجوی افراد ظاهر شود، 50٪ از افراد احتمالاً روی نام آن برند خاص كلیك می‌كنند.
  17. محتوای ویدئویی 50 برابر بیشتر از متن ساده منجر به نتایج جست‌وجوی ارگانیک می‌شود.
  18. در سال 2017 شاهد افزایش صعود جست‌وجوگران صوتی به 60 درصد بودیم. این یعنی افزایش 3400 درصدی نسبت به سال 2008!
  19. گوگل به طور متوسط ​​63000 جست‌وجو در هر ثانیه روز دارد.
  20. تبلیغات یا پیوندهای تبلیغاتی باید بیش از 15٪ از صفحه وب را در بر نگیرند، در غیر این صورت ممکن است جریمه‌های Google بر روی آن اعمال شوند.
  21. در سال 2015،  6٪ اوقات، روی اولین نتیجه جست‌وجو کلیک می‌شد. اکنون این عدد به 23.5٪ کاهش یافته است.
  22. وردپرس 27٪ از کل وب سایت‌های سراسر جهان را تشکیل می‌دهد، اما تنها حدود 40٪ سایت‌های وردپرس به روز هستند.
  23. طبق گفته 65٪ بازاریابان، ایجاد لینک سخت ترین روش برای SEO و بهینه سازی وب سایت است.
  24. سئو نرخ تبدیل 14.6٪ را دارد در حالی که روش‌های سنتی خروجی مانند ارسال مستقیم، در مقایسه با آن دارای نرخ تبدیل 1.7٪ هستند.
  25. فقط 7٪ جست‌وجوكنندگان صفحه سوم نتایج جست‌وجو را مشاهده می‌كنند.
  26. 86٪ از افراد به دنبال نقشه‌های Google هستند تا راه‌های رسیدن به یک مکان را پیدا کنند.
  27. براساس اعداد،SEO ارگانیک حدود 5.66 برابر بهتر از تبلیغات جست‌وجوی پولی است. با این حال، اگر کسب و کاری وقت کافی برای سرمایه گذاری در SEO ارگانیک نداشته باشند، متخصصان همچنان تبلیغات جست‌وجوی پولی را توصیه می‌کنند.

آمار رسانه‌های اجتماعی در سال 2019

  1. نزدیک به نیمی از جمعیت جهان (3.03 میلیارد نفر) دارای حساب رسانه‌های اجتماعی هستند.
  2. 64٪ از خریداران آنلاین می‌گویند که وجود ویدئو در رسانه ‌های اجتماعی به آنها کمک کرده تا تصمیم خود را در مورد خریدشان بگیرند.
  3. فقط 43٪ از فروشگاه‌های آنلاین در صفحات رسانه‌های اجتماعی خود ترافیک قابل توجهی را مشاهده می کنند.
  4. قدردانی مهم است: 77٪ از کاربران توییتر زمانی که برندی به توییتشان پاسخ می‌دهد، از آن برند بیشتر قدردانی می‌کنند. به طور متوسط ​​حدود 10 ساعت طول می‌کشد تا برندها و کسب و کارها به یک توییت پاسخ دهند، در حالی که مشتریان نیاز دارند در طی چهار ساعت به آن‌ها پاسخی داده شود.
  5. بازاریابی محتوا بعد از ایجاد برند و تعامل با رسانه‌های اجتماعی اولویت اصلی مشاغل B2B است.
  6. 59٪ بزرگسالان بین 18 تا 29 سال از اینستاگرام استفاده می‌کنند.
  7. یک فرد معمولی به طور میانگین ​​حدود 20 دقیقه در فیسبوک وقت می‌گذارند یا از 6 دقیقه که آنلاین است، یک دقیقه را به چک کردن فیس بوک می‌پردازد.
  8. 57 میلیارد کاربر YouTube هر روز به طور متوسط ​​5 میلیارد فیلم تماشا می‌کنند.
  9. از 2.1 میلیارد حساب درFacebook ، 270 میلیون پروفایل جعلی هستند.
  10. 86٪ از زنان قبل از تصمیم گیری برای خرید، در رسانه‌های اجتماعی می‌گردند.
  11. در حالی که 68٪ از افراد 16 تا 24 ساله در رسانه‌های اجتماعی افراد مشهور را دنبال می‌کنند، 70٪ مشترکین نوجوان YouTube می‌گویند که بیشتر از سلبریتی‌ها، به اینفلوئنسرهای آنلاین اعتماد دارند.
  12. 60٪ از کاربران تلفن‌های همراه هوشمند بین 13 تا 34 سال، از SnapChat استفاده می‌کنند.
  13. 27٪ از کاربران اگر تبلیغ قبل از محتوای ویدئویی که منتظرش هستند پخش شود، از آن ویدیو پرش می‌کنند. و از تماشای ان منصرف می‌شوند.
  14. برنامه‌ها و وب سایت‌ها 53.1٪ از اوقات، از فیس بوک برای لاگین‌ها و ورود به سیستم اجتماعی استفاده می‌کنند و ثبت نام برای محصولات یا خدمات را برای مصرف کنندگان راحت تر می‌کنند.
  15. حدود ⅔ شرکت‌هایی که بیش از 100 کارمند دارند از توییتر به عنوان بخشی از بازاریابی خود استفاده می‌کنند. 86٪ افرادی که توییتر می‌روند در درجه اول در جست‌وجوی اخبار هستند.
  16. مدیر عاملان در لینکدین به طور متوسط ​​930 کانکشن دارند.
  17. 55٪ از 178 میلیون نفر در SnapChat نوعی برند یا شرکت را دنبال می‌کنند.
  18. 90 میلیون دلار در تبلیغات SnapChat در سال 2016 هزینه شده است.
  19. 80 درصد از محتوای رسانه‌های اجتماعی از طریق دستگاه تلفن همراه قابل دسترسی است.
  20. 96٪ از افرادی که در مورد شرکت‌ها و برندهای رسانه‌های اجتماعی صحبت می‌کنند، به طور آنلاین آن برندها را دنبال نمی‌کنند.
  21. ​​80٪ از کاربران 24 تا 39 ساله پینترست می‌گویند که این پلتفرم به آن‌ها کمک می‌کند تا تصمیم بگیرند چه چیزی را بخرند.
  22. 9٪ از کل حساب‌های توییتر کمتر از 9 دنبال کننده دارند.
  23. محتوای برند در رسانه‌های اجتماعی افراد 55 – 64 ساله را دو برابر بیشتر سرگرم و علاقه مند می‌کند تا کسانی که 28 ساله و جوان تر هستند.
  24. 39٪ از 500 میلیون کاربر در LinkedIn حق امتیاز حساب حق بیمه را پرداخت می‌کنند. ​​کاربر به طور متوسط در هر ماه 17 دقیقه در سایت وقت می‌گذراند.
  25. 81٪ کاربران 24 تا 39 ساله حداقل یک بار در روز توییتر را چک می‌کنند. میانگین میزان جست‌وجوهای توییتر روزانه دو میلیارد است.
  26. توییتر 29٪ از کاربران اینترنت با مدرک دانشگاهی را به خود جذب می‌کند. کاربران توییتر به احتمال زیاد درآمدی بیش از متوسط دارند.

بیشتر بخوانیم: از مشاور سئو راهنمایی بگیرید

آمار بازاریابی موبایل در سال 2019

  1. بازاریابان و تبلیغ کنندگان 51٪ از بودجه خود را در تبلیغات موبایل قرار می‌دهند.
  2. مردم در تلفن‌های همراه هوشمند خود به 69٪ از رسانه‌های خود دسترسی دارند.
  3. 89٪ از افراد در تلفن‌های همراه هوشمند از برنامه‌ها و اپلیکیشن‌ها استفاده می‌کنند، در حالی که تنها 11٪ از وب سایت‌های استاندارد استفاده می‌کنند. در کمال تعجب، فیس بوک محبوب ترین برنامه با 19٪ (محاسبه شده طبق زمان استفاده) است.
  4. Pinterest برای رسانه‌های اجتماعی موبایل، وبسایت و اپلیکیشن شماره یک است که 64٪ از ترافیک ارجاعی از تلفن‌های همراه و تبلت‌ها به آن هدایت می‌شوند.
  5. 57٪ از کل کاربران تلفن همراه اگر وب سایتی در تلفن همراه آنها طراحی ضعیف بوده یا واکنش‌گرا (ریسپانسیو) نباشد، کسب و کار مربوط به آن وبسایت را به دیگران توصیه نمی‌کنند.
  6. 40٪ از کل کاربران تلفن همراه در جست‌وجوی مشاغل محلی هستند.
  7. وب سایت‌های تلفن همراه که در 5 ثانیه یا کمتر بارگیری می‌شوند، 70٪ طولانی تر از وب سایت‌های کندتر مشاهده می‌شوند.
  8. بیش از 50٪ صاحبان تلفن‌های هوشمند بلافاصله پس از بیدار شدن موبایل خود را چک می‌کنند. به عبارت دیگر، بازاریابان باید سحرخیز باشند تا کامروا شوند!
  9. میزان ایمیل‌های باز شده در دستگاه‌های تلفن همراه فقط در چند سال 180٪ افزایش یافته است.
  10. مسدود کردن آگهی‌های تلفن همراه نسبت به سال گذشته 90٪ افزایش یافته است.
  11. هزینه تبلیغات در موبایل در سال 2017 در مقیاس جهانی از 143 میلیارد دلار فراتر رفته است. پیش بینی می‌شود تا پایان سال 2020 بیش از 247 میلیارد دلار در این صنعت خرج شود.
  12. براساس آمارهای اخیر، تخمین زده می‌شود که افراد به طور متوسط ​​3 ساعت و 23 دقیقه را در دستگاه‌های تلفن همراه خود وقت بگذرانند.
  13. در افراد از 45 سال به بالا، افزایش استفاده از برنامه‌های تلفن‌های هوشمند دیده می‌شود.
  14. 31٪ از مردم اگر محصولی را که می‌خواهند در یک ایمیل مشاهده کنند، صبر می کنند تا بتوانند از طریق لپتاپ یا کامپیوترشان خرید کنند. 22٪ از مردم با موبایلشان از فروشگاه‌های آنلاین بازدید می‌کنند.

[ad_2]

Source link

adminfasd1312

adminfasd1312

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *